Opremljene kancelarije: Očekivanja vs realnost

we share opremljena kancelarija 1

Opremljene kancelarije: Očekivanja vs realnost

Da li ste se nekada zapitali „Šta ja zapravo znam o opremljenim kancelarijskim prostorima?“
Često dolazimo u situaciju da čujemo razne ideje o tome šta kancelarije u okviru poslovnog prostora predstavlja. Obično su to pogrešne predstave i zablude uzrokovane manjkom pravih informacija i nedostatkom ličnog iskustva.

Činjenica jeste da se opremljene kancelarije u okviru zajedničkog radnog prostora razlikuju od tradicionalnih kancelarija, sam koncept je drugačiji. Međutim, ako pogledamo objektivno – kancelarije u okviru poslovnog prostora imaju mnogo više prednosti nego mana.

U daljem tekstu ćemo razbijati mitove i detaljnije razgraničiti šta je zabluda, a šta istina kada dođe do opremljenih kancelarija.

1. Loš internet

Svesni činjenice da živimo u eri informacija, gde većina poslovanja zavisi od digitalnog prisustva i protoka informacija jasno je da svi zahtevamo da u prostoru iz kog radimo internet bude perfektan. To je slučaj i sa nama koji vodimo We Share prostor.

Apsolutno razumemo potrebu da WiFi radi bez greške, da je brzina protoka dobra i da ne strahujete od toga da li ćete moći bez problema da se povežete. Mnogi ljudi zamišljaju zajedničke poslovne prostore kao mesto gde mnogo ljudi odjednom pokušava da se poveže na mrežu u nadi da će u jendom trenutku imati i dobar signal.

Da li je to zaista tako? Nije. U svim We Share poslovnim prostorima uveden je optički internet. Signal je uvek jak, a veza stabilna. Pored toga, prostori su tako organizovani i koncipirani da prostor nikada nije „prenatrpan ljudima“. Čak i kada dođe do problema sa internetom, rešavamo to u najkraćem mogućem roku. Jer zato smo tu.

2. Glasni, otvoren prostor

Mi jesmo coworking prostor jer smo prezuli od coworking koncepta ono što smo iskustveno proverili da radi – to su zajedničke prostorije (terasa, kuhinja i toalet) i mogućnost da se ostvaruju profesionalne i biznis kontakti. Ali ako kada pomislite na zajedničku kancelariju u okviru naših poslovnih prostora zamislite brisan prostor sa mnogo stolova, ljudi koji za njima sede i buke – moramo da vas razočaramo jer to ni iz bliza ne izgleda tako. Svi We Share coworking prostori organizovani su u kancelarijske jedinice, mi uopšte i nemamo open space.

we share opremljena kancelarija 1
Ono što vam mi pružamo je privatna kancelarija, koja je fizički odvojena od drugih. Druga opcija je radna jedinica u okviru kancelarije za 6 osoba. U oba slučaja, vi ste zapravo ili sa timom ili sa nekoliko poslovnih korisnika čiji je cilj baš kao i vaš – da zadrže svoj mir, privatnost i fokus tokom rada. Zato su nas i izabrali.

3. Ometanje

Posledica uverenja i ideje da su opremljeni kancelarijski prostori isto što i coworking open space prostori je i da ćete biti okruženi bukom, gužvom i da će to za posledicu imati manjak koncentracije. Realnost je zapravo drugačija. Kada iznajmljujete opremljenu kancelariju u We Share prostorima dobijate potpuno izolovan i opremljen prostor, sa kvalitetnom zvučnom izolacijom. Imate i vrata, ključ i jedini ste koji ćete imati pristup toj prostoriji. Neke od naših kancelarija su tako organizovane da imaju i mesto za opuštanje i odmor, tako da ni vi ni vaš tim ne mora da izlazi iz nje ako to ne želi. Obezbedili smo sve uslove da budete fokusirani na posao, da vam radni dan protekne glatko i da budete zadovoljni. Kod nas u prostorima postoje i posebna mesta gde možete obaviti i telefonske razgovore, a lounge prostori su često vrlo mirni tako da možete da odmorite u tišini.
we share prostor za rad

4. Visoka cena

Ako je već opremljeno, na ekskluzivnim lokacijama i privatno mora i da je skupo. Ovo je još jedna zabluda koja se ustalila kada govorimo o opremljenim kancelarijama. Do ovog mišljenja verovatno dolazi i zbog niza usluga koje su uključene u cenu i stoje vam na raspolaganju, kao što su: konferencijske sale, sale za sastanke, privatne prostorije za telefonske razgovore i online sastanke, recepcija, office menadžer i usluge čišćenja. Istina je da mi u We Share-u zapravo nudimo različite mogućnosti prilikom sklapanja ugovora i svoje cene baziramo na veličini kancelarije, ne na broju mesta tačnije zaposlenih. Na taj način vi možete sami organizovati prostor i uskladiti cenu sa budžetom. Na sve smo mislili.

5. Opremljene kancelarije su samo za start-up kompanije i male timove

Ovo uverenje dolazi od pretpostavke da su naše kancelarije prostorno male i da zbog toga odgovaraju potrebama malih timova i start-up kompanija. Ni to nije činjenica. U okviru We Share prostora imate mogućnost da iznajmite kancelariju za tim do 300 ljudi, a da u njega bude uključena i zasebna kancelarija za menadžmnet ili lounge deo. Dakle, ima mesta za sve!
we share poslovni prostori

Kako biste se u sve ovo uverili, predlažemo vam da zakažete sastanak i obilazak naših prostora i uverite se sami. To možete učiniti ovde, a imajte na umu da je u toku posebna ponuda koja nudi mogućnosti da uštedite!

Unapred se radujemo vašem pozivu i dolasku.

Ova Internet stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. 

Korišćenjem ovog sajta se slažete sa korišćenjem kolačića (cookies)

Više o tome možete pronaći u našoj Politici privatnosti i Kolačićima