
Lepo i ušuškano
Briga o klijentima - Ljudski duh
Brzo i bez kapitalnih ulaganja
Bez investicionih ulaganja i nabavke


Lepo i ušuškano
Svetski renomirane kompanije
Vodeće svetske i domaće kompanije pružile su nam poverenje – uverite se i vi u kvalitet usluga koje pružamo
Mogućnost zakupa sala za sastanke
za potrebe Vašeg poslovanja
- Potpuno opremljene sale za sastanke
- Brz internet
- Bele table i flip chart-ovi
- Smart TV za prezentovanje
- Osveženje | kafa, čaj
- Korišćenje zajedničkih prostorija
- Korišćenje štampača i skenera
- Usluga recepcije | prijem klijenata

Spremni da odgovorimo na bilo koji zahtev
Bilo da ste već razvijena kompanija ili rastući startup
otkrijte sve mogućnosti fleksibilnog zakupa
Poslovnim partnerima nudimo najbolja rešenja koja odgovaraju dinamičnim i promenljivim uslovima poslovanja
Cenovno transparentan i ekonomičan model izdavanja poslovnog prostora i pratećih usluga
Brinemo o Vama i svim Vašim potrebama. Mogućnost fleksibilnih ugovornih obaveza
Pogledajte virtuelni obilazak prostora
Kontaktirajte nas ukoliko želite da sarađujemo ili zakažite obilazak prostora uživo. Očekujemo Vas!
Ponosni na saradnju sa uspešnim kompanijama
Uverite se i Vi kako je sarađivati sa nama































FAQ
Često postavljana pitanja
Ne, svi troškovi i usluge su uključeni u cenu zakupa. Sve što Vam je potrebno za funkcionisanje uključeno je u jednu uslugu, bez skrivenih troškova.
Da, svi zakupci privatnih kancelarija imaju mogućnost registrovanja sedišta kompanije na adresu iznajmljenje kancelarije.
Imate mogućnost registracije poslovne adrese, pristup opremi za štampanje i skeniranje, usluge svežeg čaja i kafe, čišćenja, komunalne usluge i obezbeđenje, kao i korišćenje dodatne sale za sastanke. Takođe, na raspolaganju Vam stoji ljubazno osoblje koje će se pobrinuti za prijem stranaka i pošte.
Sale za sastanke mogu da se rezervišu po satu u periodu od 9-17h svaki radnim danom. Prostor je kompletno opremljen kancelarijskim nameštajem i tehničkom opremom: smart TV za prezentovanje, bele table, flip chartovi, osveženje (kafa, čaj).
Sve kancelarije su u potpunosti opremljene, sa sekretarskom podrškom i fleksibilnim uslovima iznajmljivanja. Sve brige oko kancelarijskog prostora možete prepustiti nama, jer sve što Vam je potrebno za funkcionisanje uključeno je u jednu uslugu.
Da, u okviru zakupa kompletno opremljenih kancelarija postoji i mogućnost zakupa parking mesta.
U okviru We Share Space prostora ne postoje zone za zajednički rad i mogućnost zakupa radnog stola. Naši prostori su organizovani u privatne kancelarije, kako bi svi zakupci imali mir i fokus na svoj rad.
Sa uslugom virtuelne kancelarije, možete izgraditi svoje prisustvo bilo gde u svetu tako što ćete registrovati svoju kompaniju na neku od naših prestižnih adresa. Pored registrovanja poslovne adrese, naš iskusni tim može i da upravlja Vašom poštom i blagovremeno Vas obaveštava o tome.
Virtuelna kancelarija nije radni prostor za puno radno vreme Vaše kompanije, već prestižna lokacija na kojoj možete registrovati Vaše poslovanje, a na taj način Vaša kompanija koristi ekskluzivnu adresu na prestižnoj lokaciji. Sve naše poslovne adrese pripadaju stvarnim poslovnim prostorima.
Najkraći period zakupa privatnih kancelarija je mesec dana. Za dnevne potrebe nudimo mogućnost zakupa naših sala za sastanke.