We Share Space
Milutina Milankovića 3v
U srcu poslovnog dešavanja u Beogradu, nadomak kafića, restorana, fitnes centara i samog centra grada.

Prestižna biznis lokacija
Potpuno opremljene kancelarije i kancelarijski prostori. Kancelarije i kancelarijski prostori prilagođeni poslovnom svetu i Vašim poslovnim potrebama.

U srcu poslovnog dešavanja
Kompletno opremljeni poslovni prostori u srcu poslovnog dešavanja u samom centru Beograda.

Kontaktirajte nas direktno
Zakažite obilazak prostora i pogledajte uživo
Poslovnim partnerima nudimo najbolja rešenja koja odgovaraju dinamičnim i promenljivim uslovima poslovanja
Cenovno transparentan i ekonomičan model izdavanja poslovnog prostora i pratećih usluga
Brinemo o Vama i svim Vašim potrebama. Mogućnost fleksibilnih ugovornih obaveza
Poslovnim partnerima nudimo najbolja rešenja koja odgovaraju dinamičnim i promenljivim uslovima poslovanja
Cenovno transparentan i ekonomičan model izdavanja poslovnog prostora i pratećih usluga
Brinemo o Vama i svim Vašim potrebama. Mogućnost fleksibilnih ugovornih obaveza

Biljana Marković
Office Manager
Besprekorna usluga
Kompletno opremljen kancelarijski prostor
Vratite se u kancelariju sa zadovoljstvom. Naši kancelarijski prostori organizovani su tako da vam nude dostupnost svega što vam je potrebno od privatnih kancelarija, sala za sastanke do konferencijskih sala.

FAQ
Često postavljana pitanja
Ne, svi troškovi i usluge su uključeni u cenu zakupa. Sve što Vam je potrebno za funkcionisanje uključeno je u jednu uslugu, bez skrivenih troškova.
Da, svi zakupci privatnih kancelarija imaju mogućnost registrovanja sedišta kompanije na adresu iznajmljenje kancelarije.
Imate mogućnost registracije poslovne adrese, pristup opremi za štampanje i skeniranje, usluge svežeg čaja i kafe, čišćenja, komunalne usluge i obezbeđenje, kao i korišćenje dodatne sale za sastanke. Takođe, na raspolaganju Vam stoji ljubazno osoblje koje će se pobrinuti za prijem stranaka i pošte.
Sale za sastanke mogu da se rezervišu po satu u periodu od 9-17h svaki radnim danom. Prostor je kompletno opremljen kancelarijskim nameštajem i tehničkom opremom: smart TV za prezentovanje, bele table, flip chartovi, osveženje (kafa, čaj).
Sve kancelarije su u potpunosti opremljene, sa sekretarskom podrškom i fleksibilnim uslovima iznajmljivanja. Sve brige oko kancelarijskog prostora možete prepustiti nama, jer sve što Vam je potrebno za funkcionisanje uključeno je u jednu uslugu.
Da, u okviru zakupa kompletno opremljenih kancelarija postoji i mogućnost zakupa parking mesta.
U okviru We Share Space prostora ne postoje zone za zajednički rad i mogućnost zakupa radnog stola. Naši prostori su organizovani u privatne kancelarije, kako bi svi zakupci imali mir i fokus na svoj rad.
Sa uslugom virtuelne kancelarije, možete izgraditi svoje prisustvo bilo gde u svetu tako što ćete registrovati svoju kompaniju na neku od naših prestižnih adresa. Pored registrovanja poslovne adrese, naš iskusni tim može i da upravlja Vašom poštom i blagovremeno Vas obaveštava o tome.
Virtuelna kancelarija nije radni prostor za puno radno vreme Vaše kompanije, već prestižna lokacija na kojoj možete registrovati Vaše poslovanje, a na taj način Vaša kompanija koristi ekskluzivnu adresu na prestižnoj lokaciji. Sve naše poslovne adrese pripadaju stvarnim poslovnim prostorima.
Najkraći period zakupa privatnih kancelarija je mesec dana. Za dnevne potrebe nudimo mogućnost zakupa naših sala za sastanke.
We Share Space
Zatražite Individualnu Ponudu
Posetite nas
U Beogradu i Novom Sadu
Pogledajte i Ostale We Share Lokacije
U srcu poslovnog dešavanja u Beogradu i Novom Sadu
We Share Space Lokacije
