Šta WeShare kancelarije stvarno nude?

Šta WeShare kancelarije stvarno nude?

Šta WeShare kancelarije stvarno nude?

U prethodnim blogovima, koje obavezno treba da pročitate, bavili smo se objašnjavanjem svake usluge koju, WeShare poslovni prostor, nudi ponaosob.  Međutim, koliko god bilo bitno imati prikaz svake usluge, kada ih razdvojimo gubi se celina i poenta naše ponude – koja je zapravo sveobuhvatna i pruža mogućnost da radite zaista nesmetano i fokusirano.

Pređimo na stvar! Hajde da prvo razjasnimo pojam „shared space“ ili još poznatije kao „coworking prostor“.
Shared space ili coworking prostor predstavlja jedinstvenu celinu, poslovni prostor, organizovan po radnim jedinicama tako da više od jedne individue ili više od jednog tima može raditi istovremeno. Na konkretnom primeru to bi izgledalo ovako: Osoba koja se bavi freelance-om i ima potrebu za prostorom koji će striktno biti rezervisan za rad, dolazi u WeShare prostor i zakupljuje jedan sto i stolicu ili kancelariju. Na taj način sebi obezbeđuje sve uslove potrebne za rad. Coworking prostori nude više od samo fizičkog prostora za rad. WeShare konkretno nudi: brz optički internet, sale za konferencije, sale za sastanke, phone booth-ove, usluge štampanja, recepciju 24/7, kuhinju, toalet, čišćenje, prostor za odmor u vidu lounge dela. Praktično, pokrivene su sve bazične potrebe koje čine da radni dan prođe nesmetano, a sve usluge su uključne u cenu koju plaćate kada iznajmite prostor.

To je možda jedna od najbitnijih stavki koju treba uzeti u obzir kada birate zajedničke poslovne prostore!
Kod nas nema skrivenih troškova, bukvalno i doslovno. Kada sklapamo ugovor o najmu u njega ulaze sve usluge i mi preuzimamo brigu o svim elementima, kao što su: mesečno plaćanje interneta, higijena i održavanje prostora, papir za štampanje, plaćanje struje i infostana, plaćanje potencijalnih popravki, vodimo računa da uvek ima kafe i da frižider radi. Mi smo tu da obezbedimo sve od udobnosti visokokvalitetnog nameštaja, da temperatura prostora bude optimalna, da vas nasmejano lice dočeka kada dolazite u kancelariju, da imate mesto gde možete da dovedete poslovne partnere ili klijente, da vam internet radi, da je toalet uvek čist, da su svi računi plaćeni… Sve ono o čemu bi inače neko drugi morao da vodi računa. Taj neko bi bio ili vi ili osoba koju biste zaposlili. U oba slučaja, to je veće ulaganje – jer vi ulažete dragoceno vreme, snagu, energiju i koncentraciju koji definitivno nemaju cenu. Vaš posao traži da mu budete posvećeni kako bi mogao da se razvija, a ako vam sve ovo “stoji nad glavom“ teško da možete da budete adekvatno fokusirani i rasterećeni.
S druge strane, ako zaposlite nekoga to je trošak. Plata, doprinosi i sve što ide uz to. Da ne govorimo o tome da office manager nije isto što i čistačica. Čak i da vi vodite računa o tekućim poslovima, neko treba da čisti. U prevodi, to je „vrzino kolo“, koje usput košta. Da ne govorimo o onim divnim situacijama kada dođe do nekog kvara – poput pucanja cevi, pregori osigurač i slično. Sigurno vam je poznat osećaj kada treba u sred posla da ostavite sve i preuzmete ulogu organizatora popravke: locirati problem, naći majstora, zvati, zakazati popravku, biti tu dok je mastor tu, da li radi da li ne radi, koliko će da traje… I naravno – i to košta. To su ti skriveni troškovi kojih u WeShare-u nema. Jer mi smo ti koji su tu da srede svaki problem i plate svaku popravku. Dakle. To je taj momenat u kom ostajete mirni, pokriveni i rasterećeni.

Šta još dobijate kada radite iz WeShare prostora?
Dobijate svoje mesto koje je samo vaše i koje vam garantuje da uvek imate pristup poslovnom prostoru. Naši poslovni prostori organizovani su tako da nude kancelarije, a ne stolove za rad. Šta to znači? To znači da postoje fizički ograđeni, izolovani, prostori. Svaka kancelarija ima ključ – dakle, niko neće imati pristup sem vas. To vam garantuje privatnost i sigurnost. Takođe, vaš tim tu ima svoj mir i prostor koji može da koristi kada god ima potrebu za tim. Kako ćete organizovati rad tima, pogotovo u ovoj situaciji, je samo vaša stvar. Da li ćete ga razdvajati po grupama – dok jedan deo tima radi od kuće drugi iz kancelarije pa se smenjuju na nedeljnoj bazi ili će biti zajedno je vaš izbor. Mi vam nudimo slobodu i mogućnost, na vama ostaje da je iskoristite maksimalano tako da uvek ostvarujete najbolje rezultate.

Već smo spomenuli sale za sastanke, konferencije i phone booth-ove. To je poseban plus koji smo vam obezbedili. U okviru prostora napravili smo posebne jedinice, takođe zasebne i ograđene, koje se nalaze u službi svih onih koji posluju iz WeShare kancelarija. Sad možete da pozovet klijente i saradnike u prostor u kom radite. Nema više kafića, restorana ili iznajmljivanja posebnih prostora u cilju održavanja sastanaka. Osim ako baš za tim nemate želju. Sve je na jednom mestu, štedi vreme i novac. Na sve to, ostavlja utisak poslovnosti i stabilnost, a svi znamo koliko je to bitno za celokupni utisak koji jedno poslovanje ostavlja.

Za kraj, kada se sve uzme i obzir i svede na osnovu, vrednosti koje vam WeShare poslovni prostor nudi su:

– Fleksibilnost: Kada iznajmljujete kancelariju u WeShare poslovnom prostoru ugovor potpisujete na određeni vremenski period. To može biti nekoliko meseci, godinu dana ili više. Niste obavezani da prostor uzimate na minimum 5 godina, već vam pružamo mogućnost da u skladu sa svojim poslovnim potrebama planirate i iznajmljujete prostor;

– Dostupnost: Naši prostori nalaze se na top biznis lokacijama u gradu. Pored toga, sve kancelarije su u potpunosti opremljene i spremne za rad. Dakle, odmah su useljive. Pored toga, recepcija radi 24/7 tako da imate celodnevni pristup prostoru;

– Balans: Optimalni uslovi za rad su obezbeđeni. Možete da uzmete pauzu kada vam treba i popijete kafu, prošetate po prostoru, sednete u lounge deo. Sve je već tu, spremno i prilagođeno da vi uživate i radite;

– Opuštenost: Bez skrivenih troškova. Sve je pokriveno ugovorom, a mi smo tu da vodimo računa o svim tekućim stvarima: od računa do čišćenja;

– Produktivnost: Kada sve prethodno uzmete u obzir, jasno je da vam je omogućeno da radite u miru, bez stresa. U WeShare kancelarijama imate mogućnost da se rasteretite, fokusirate na rad i dnevne obaveze, budete u fokusu na ono što je bitno i na taj način date svoj maksimum i budete produktivni.

Ako vam ovo deluje kao ono što ste zapravo tražili, slobodno nas kontaktirajte i zakažite sastanak. Tu smo da zajedno ostvarimo više!

 

About the author

Leave a Comment

Get in touch

We're here to help and answer any questions you might have. Let's work together to create game-changing experiences.

Our Location

Resavska 31
Belgrade

Call us on

+381 64 111 7935
+381 11 7359 127

Send your message

office@weshare.rs

en_USEnglish
sr_RSSerbian en_USEnglish