Šta je virtuelna kancelarija?

Šta je virtuelna kancelarija?

Virtuelna kancelarija pruža svojim korisnicima fizičku adresu (pravu asdresu) i usluge koje podsećaju na tradicionalne kancelarije bez dodatnih troškova i dugoročnih ugovornih obaveza zakupa. Kako samo ime kaže,  vaša kanelarija je gde god se vi nađete, dok je vaše poslovanja zvanično na adresi prostora gde ste ga registrovali. U prevodu, vi poslujete odakle želite – bilo to od kuće, iz drugog grada ili inostranstva. Virtuelna kancelarija, u WeShare-u, podrazumeva i usluge poput: adrese koju ćete zvanično staviti na vaš web sajt, mejl, kao i na sva zvanična dokumenta, a mi ćemo voditi računa o vašoj pošti i telefonskim pozivima. Takođe, u WeShare poslovnim prostorima uvek možete iznajmiti salu za sastanke ako za tim imate potrebe, tako da je vaše poslovanje u potpunosti pokriveno.

 

Verujemo da ste se već zapitali „Kako funkcioniše jedna virtuelna kancelarija?“

Mi smo tu da vam sa zadvoljstvom odgovorimo na to pitanje i objasnimo mehanizam iza virtuelne kancelarije. Virtuelna kancelarija funkcioniše kao poslovna jedinica koja je tu da služi klijentima ali ne postoji u fizičkom obliku, u smislu da nemate  poslovnicu (lokal i/ili tradicionalnu kancelariju gde ste zajedno sa svojim zaposlenima i/ili saradnicima). Ovaj tip kancelarije i poslovanja posebno je atraktivan i pogodan za mala preduzeća i startup-ove koji žele da smanje tekuće troškove poslovanja i izbegnu skupe, dugoročne ugovore najma fizičkog prostora.

Ključni benefiti virtuelne kancelarije:

– Virtuelna kancelarija funkcioniše kao celina koja posluje sa pravom adresom ali ne postoji poslovni prostor iz kog se posluje (tradicionalna kancelarija);
– Usluge poput primanja i preusmeravanja poziva, primanje pošte i slično učinile su da ovaj model poslovanja postane sve traženiji;
– Troškovi virtuelne kancelarije daleko su manji i pristupačniji nego kod tradicionalnih kancelarija, zato je ovaj model poslovanja odličan izbor za mala preduzeća i startup-ove;
– Virtuelna kancelarija omogućuje vlasnicima poslovanja da prošire opcije za zaposlenje, pošto nije neophodno da osoba koja će da radi dolazi u fizički prostor (kancelariju);
– Postoji mogućnost korišćenja sala za sastanke i konferencije.

Virtuelna kancelarija se pokazala kao saveznik u povećanju produktivnosti. S obzirom da ne postoji fizički prostor u koji treba ići svaki dan, zaposleni štede vreme i energiju na putovanje do posla, a usluge poput primanja i preusmeravanja poziva i primanje pošte čine da zaposleni i vlasnici budu rasterećeni jer ne moraju da brinu o administrativnim zadacima. Ovo vlasnicima poslovanja dodatno štedi troškove jer ne moraju da zapošljavaju osobu koja će se baviti administrativnim poslovima, a omogućuje im da angažuju osobe koje žive van grada i/ili mesta iz kog posluju jer je moguće poslovanje organizovati online.
Ako se u obzir uzme rastući trend i potreba da se organizuje rad na daljinu (rad od kuće), korist koju nudi virtuelna kancelarija je vrlo jasna i vidljiva odmah.

Međutim, nije sve tako crno belo i jasno je da vođenje poslovanja iz virtuelne kancelarije može imati i mane:
– potrebno je više vremena, usklađivanja i planiranja da se organizuje timski sastanak uživo;
– tim nije na jednom mestu;
– neki korisnici upućuju na to da je vreme koje se troši na vođenje virtuelne kancelarije jednako iscrpljujuće kao i kod tradicionalnog tipa kancelarije.

Predonosti i mane virtuelne kancelarije

Korist koju možete imati od virtuelne kancelarije je dvojaka. Na prvom mestu, cena virtuelne kancelarije je daleko niža nego što su troškovi tradicionalne kancelarije. Recimo, virtuelna kancelarija ne podleže troškovima održavanja, mesečnih dažbina, a povrh svega virtuelnu kancelariju ne morate da opremate sa nameštajem. Ovaj tip kancelarije možete zakupljivati od meseca do meseca, tako da su obaveze fleksibilnije u slučaju da vašem biznisu treba da se finansijski prilagodi određenim promenama i/ili trenutnim zahtevima. Kod zakupa virtuelne kancelarije ne morate da čekate da istekne dugoročna ugovorna obaveza i da snosite troškove u međuvremenu, već ju je moguće brže i jednostavnije otakazati ako se za tim ukaže potreba.

Cene korišćenja usluga virtuelne kancelarije kreću se od 50 eura pa naviše, u zavisnosti od prostora i usluga koje se odlučite da koristite. Jasno je, što više pogodnosti uzmete cena eksponencijalno raste.

Druga korist koju možete dobiti od korišćenja usluga virtuelne kancelarije je činjenica da u njeno korišćenje ulaze administrativne usluge, poput: adrese za poštu, prijem pošte, primanje i preusmeravanje poziva. Ovo čini da mala poslovanja deluju daleko veće nego što zapravo jesu. Takođe, u WeShare poslovnim prostorima uvek ćete moći da iznajmite i kancelariju i organizujete sastanak sa klijentima i/ili saradnicima upravo na adresi na kojoj ste registrovani.

Posebna pogodnost koriščenja usluga virtuelne kancelarija u WeShare coworking prostorima je što se naši prostori nalaze na tri prestižne biznis lokacije u gradu. Kada vas klijeti ili saradnici budu tražili, omogućite im da vide da se nalazite u poslovnim centrima zajedno sa velikim kompanijama. Utisak poslovnosti i stabilnosti biće neminovan. Isti efekat imaće usluga primanja poziva. Priuštite vašem poslovanju najbolju uslugu i prvi utisak koji se ne zaboravlja.

Neke od mana su što se usluge sala za konferencije dodatno naplaćuju. Zbog toga možete doći u situaciju da imate manje mogućnosti i fleksibilnosti kada vam treba da koristite poslovne prostorije prostora. Posebna tema za diskusiju je rad od kuće, al to zalazi u druge teme koje nemaju direktan uticaj na korišćenje same virtuelne kancelarije već se tiču poslovnog sistema i organizacije.

U svakom slučaju, ako ste u potrazi za prestižnom poslovnom lokacijom – WeShare poslovni prostor je tu da vam ponudi kvalitetnu uslugu i odgovri na vaše poslovne potrebe.
Za dodatne informacije možete da nas kontaktirate.

 

About the author

Ostavite komentar

Kontakt

Imate pitanje? Mi imamo odgovor. Saznajte sve informacije o rezervaciji prostora, članstvu, zakazivanju tura, našim prostorima i brojnim pogodnostima.

Naša Lokacija

Resavska 31
Beograd

Pozovite nas

+381 64 111 7935
+381 11 7359 127

Pošaljite poruku

office@weshare.rs

sr_RSSerbian
en_USEnglish sr_RSSerbian