Izbor poslovnog prostora od ključnog je značaja za organizovanje poslovanja, kao i za opšti uspeh biznisa. Sve od opremanja prostora pa do funkcionalnosti istog, utiče na naš opšti utisak i odnos prema dnevnim aktivnostima, učinak tokom radnog vremena i način na koji će poslovni partneri, klijenti i saradnici doživeti naše poslovanje.
Opremanje poslovnog prostora može biti izrazito skupo, a čekanje na adaptaciju utiče na tok rada. Pored dugoričnih kirija i obaveza, tekući troškovi poput održavanja, interneta, čišćenja, računa, raznih popravki čine finansijku obavezu i opterećenje poslovanju.
Postavlja se pitanje: Postoji li alternativa koja zadovoljava potrebe privatnosti i fokusa, a nudi fleksibilnije i jeftinije rešenje?
Odgovor je: Da!
Privatne kancelarije predstavlju rešenje koje podjedanko zadovoljva potrebe privatnosti, prostora za rad koji garantuje mir i mogućnost za fokus, dok su istovremeno jefitinija opcija od tradicionalnih poslovnih prostora.
Privatne kancelarije najčešće su smeštene u okviru zajedničkih poslovnih prostora i u potpunosti su opremljene i nameštene. Činjenica da već sadrže nameštaj i tehnkički su snabdevene, omogućuje da ih koristite odmah. Dakle, štedite i vreme i novac. Pored toga, prilikom iznajmljivanja svi troškovi su uključeni u cenu. To znači da se prilikom zakupa jasno definiše šta plaćate, bez skrivenih troškova. Lista pogodnosti privatnih kancelarija obuhvata i fleksibilnost trajanja najma. Većina privatnih kancelarija, u okviru zajedničkih poslovnih prostora, iznjamljuje se na mesec dana. Ako je vaš biznis u fazi gde je neophodno smanjiti troškove ili trenutno nemate potrebu za radnim prostorom, jednostavno ne morate produžiti najam. Rasterećujuće, zar ne?
KLJUČNI BENEFITI PRIVATNIH KANCELARIJA
1. Fleksibilni i kratkoročni zakup
Već smo spomenuli krakte i fleksibilne uslove zakupa. WeShare nudi jednomesečno zakupljivanje prostora koje u sebe uključuje sve pogodnosti, poput korišćenja kuhinje, optički internet, moderan i visokokvalitetan Steelcase nameštaj, usluge štampanja, 24/7 dostupnost kancelarijama, recepcija. Feksibilni uslovi rente omogućuju da sami prilagodite ritam iznajmljivanja u skladu sa potrebama vašeg poslovanja i uskladite ih sa biznis i strateškim planom.
2. Pristupačna cena i ušteda vremena
U cenu mesečnog zakupa privatne kancelarije ulaze svi računi poput: struje, infostana, čišćenja, održavanja, popravki, tehničkih popravki, pristup najmodernijom tehnici, nameštaju i drugim pogodnostima i uslugama koje vam WeShare poslovni i coworking prostor nudi. Bez skrivenih i neočekivanih troškova, koje ne možete isplanirati, mi garantujemo transparentnost i fiksne troškove koji će vam osigurati da raspoređujete budžetom i finansijskim obavezama sa sigurnošću i preciznošću. Takođe, svi prostori su funkcionalni, što znači da možete odmah početi sa radom i korišćenjem kancelarije bez čekanja na adaptaciju. Vreme je novac, zajedno ga štedimo i ulažemo u razvoj!
3. Dostupnost svim uslugama koje olakšavaju vođenje poslovanja
U okviru naših prostora nalazi se sve što vam treba kako biste ostvarili maksimalne rezultate tokom radnog dana. Konferencijske sale, sale za sastanke, telefonske govornice, kuhinja, terasa, prostor za odmor i open, coworking prostor. Rad u zajedničkom prostoru u kom posluju i druge kompanije otvara mogućnost da stupite u kontakt sa stručnjacima iz različitih sfera i industrija koji vam mogu biti od krucijalnog značaja za dalji razvoj i unapređenje. Saveti, konsultacije, razmene ideja i netoworking su bonusi koji dolaze uz naše privatne kancelarije i stoje vam na raspolaganju uvek!
4. Otvranje novih mogućnosti
WeShare poslovni prostori otvoreni su za sve! U našim kancelarijama i coworking prostorima možete upoznati eksperte različitih profila. Na ovaj način otvarate vrata inovativnim idejama, novim perspektivama i rešenjima koje vam mogu obezbediti uspešnost poslovanja. Bićete okruženi radnom atmosferom, inspiracijom i podržani da ostvarite sve ciljeve koje ste postavili.
KOME SU PRIVATNE KANCELARIJE OD KORISTI?
1. Start Up-ovi i preduzetnici: Felikisiblni uslovi najma poslovnog prostora i kancelarija omogućuju vam da planirate trošak, upoznajete nove osobe koji mogu postati partneri ili podržati vaše poslovanje dok istovremeno imate privatnost i zaseban prostor za rad.
2. Poslovanja koja se šire na nova tržišta: Ako vaše poslovanje osvaja tržište Srbije i regiona, WeShare poslovni prostor je pravi izbor za vas. Tu smo da vam pružimo podršku da upoznate biznis svet Srbije i da se pozicionirate na tržištu.
3. Poslovanja u porastu: Vaš tim se širi? To je razlog više da mu pružite prostor za rad u kom će biti motivisani da ostvaruju ciljeve. Privatne kancelarije prilagođene su za timove i individualni rad.
4. Pojektne timove: Rad na projektu zahteva da često svi učenisi budu zajedno kako bi se svaki segment projekta pravilo isplanirao i sproveo u delo. U skladu sa činjenicom da nudimo mogućnost kratkoročnih ugovora, privatne kancelarije možete koristiti onoliko koliko vam je potrebno. Tačnije, koliko projekat od vas zahteva.
Posebno je bitno da znate da se u svim našim prostorima u potpunosti poštuju mere prevencije od Covid-19 virusa. Privatne kancelarije su fizički razdvojene tako da vi i/ili vaš tim budete sigurni.
Tu smo da zajedno unapređujemo poslovni svet kroz međusobnu podršku!
Ako želiš da zakažeš posetu prostoru, to možeš uraditi ovde.