Razlika između sale za konferencije i privatne kancelarije

Razlika između sale za konferencije i privatne kancelarije

Poslovni prostori WeShare-a poznati su po sveobuhvatnoj ponudi i usluzi prilagođenoj potrebama poslovanja – od malih i srednjih preduzeća sve do kompanija. Pored coworking prostora, u okviru naše ponude možete naći privatne kancelarije i sale za konferencije. Već smo prićali o tome da zajednički radni prostor, poznatiji kao coworking space, nudi mnogo više pogodnosti od samo mesta za rad. Pored niže cene radnog prostora, moderne tehnologije i povezivanja sa ljudima iz različitih branši, naši prostori imaju dodatne pogodnosti koje vam stoje na raspolaganju.

Privatna kancelarija

Privatne kancelarije predstavljaju pravi izbor za sve kojima je potrebna privatnost tokom rada, a ujedno žele da koriste sve pogodnosti i prednosti zajedničkog radnog prostora. Ovaj tip kancelarija je osmišljen tako da ti nudi mogućnost da razvijaš poslovanje I obavljaš dnevne aktivnosti na efikasan I produktivan način, dok istovremeno dolazi po nižoj ceni od konvencijlanih poslovnih prostora ili kancelarija, što automatski utiče na ulaganje u poslovanje. Pored toga, omogućuje da isplaniraš trošak I ulaganja unapred, a rasterećuje te brige o tekučim troškovima poput: računa, interneta I slično.

Privatne kancelarije u okviru coworking prostora su u potpunosti opremljene. Briga o kupovini nameštaja, kalkulacije koji nameštaj kupiti I kako opremiti prostor u ovom slučaju ne postoje. Sve privatne kancelarije su odmah useljive I možeš da počenš sa radom iz njih istog dana.

Korisnicima privatnih kancelarija na raspolaganju stoji sve što je u sklopu prostora: čišćenje, kafa, kuhinja, toalet, optički WiFi, administrativna podrška, 24/7 pristup – sve ono što tvoj radni dan čini lakšim I prijatnim. U WeShare-u smo zaista posvećeni stvaranju optimalnih uslova za uspeh tvog poslovanja!

Konferencijske sale

Sale za konferencije spadaju u privatni prostor u okviru coworking sistema. Za razliku od privatnih kancelarija, njihova namena se svodi na preiodičnu upotrebu – koristiš kada imaš potrebu za njima. Možeš ih koristiti kada treba da održiš sastanka ili prezentaciju pred klijentima/saradnicima. Usluge sale za konferencije dostupne su podjednako korisnicima privatnih kancelarija I zajedničkog prostora – svakome kome je potrebno da primi grupu ljudi u privatnom okruženju.

Konferencijske sale u WeShare prostorima ulazi više od samo velikog stola I modernih, udobnih stolica. U ponudu ulaze flat TV ekrani velike rezolucije, projektor, bele table I mogućnost da organizujete osveženje tokom sastanka. Sve pogodnosti su osmišljene tako da rade u najboljem interesu malih I srednjih preduzeća!


Privatne kancelarije i sale za konferencije za iznajmljivanje


WeShare poslovni prostori nalaze se na tri prestižne lokacije u gradu: Bulevar Mihajla Pupina 115, Resavska 31 i Žorža Klemensoa 19 I nude privatne kancelarije i sale za konferencije po povoljnim cenama. Kod nas, vaše poslovanje može početi sa progresom od prvog dana – svi uslovi za to su uveliko ispunjeni. Za više informacija možete posetiti naš sajt ili doći lično!

Čekamo vas!

About the author

Ostavite komentar

Kontakt

Imate pitanje? Mi imamo odgovor. Saznajte sve informacije o rezervaciji prostora, članstvu, zakazivanju tura, našim prostorima i brojnim pogodnostima.

Naša Lokacija

Resavska 31
Beograd

Pozovite nas

+381 64 111 7935
+381 11 7359 127

Pošaljite poruku

office@weshare.rs

sr_RSSerbian
en_USEnglish sr_RSSerbian