Advantages of Private Offices In Business Organization

Advantages of Private Offices In Business Organization

Izbor poslovnog prostora od ključnog je značaja za organizovanje poslovanja, kao i za opšti uspeh biznisa. Sve od opremanja prostora pa do funkcionalnosti istog, utiče na naš opšti utisak i odnos prema dnevnim aktivnostima, učinak tokom radnog vremena i način na koji će poslovni partneri, klijenti i saradnici doživeti naše poslovanje.
Opremanje poslovnog prostora može biti izrazito skupo, a čekanje na adaptaciju utiče na tok rada. Pored dugoričnih kirija i obaveza, tekući troškovi poput održavanja, interneta, čišćenja, računa, raznih popravki čine finansijku obavezu i opterećenje poslovanju.
Postavlja se pitanje: Postoji li alternativa koja zadovoljava potrebe privatnosti i fokusa, a nudi fleksibilnije i jeftinije rešenje?
Odgovor je: Da!
Privatne kancelarije predstavlju rešenje koje podjedanko zadovoljva potrebe privatnosti, prostora za rad koji garantuje mir i mogućnost za fokus, dok su istovremeno jefitinija opcija od tradicionalnih poslovnih prostora.
Privatne kancelarije najčešće su smeštene u okviru zajedničkih poslovnih prostora i u potpunosti su opremljene i nameštene. Činjenica da već sadrže nameštaj i tehnkički su snabdevene, omogućuje da ih koristite odmah. Dakle, štedite i vreme i novac. Pored toga, prilikom iznajmljivanja svi troškovi su uključeni u cenu. To znači da se prilikom zakupa jasno definiše šta plaćate, bez skrivenih troškova. Lista pogodnosti privatnih kancelarija obuhvata i fleksibilnost trajanja najma. Većina privatnih kancelarija, u okviru zajedničkih poslovnih prostora, iznjamljuje se na mesec dana. Ako je vaš biznis u fazi gde je neophodno smanjiti troškove ili trenutno nemate potrebu za radnim prostorom, jednostavno ne morate produžiti najam. Rasterećujuće, zar ne?

KLJUČNI BENEFITI PRIVATNIH KANCELARIJA

KLJUČNI BENEFITI PRIVATNIH KANCELARIJA

1. Fleksibilni i kratkoročni zakup
Već smo spomenuli krakte i fleksibilne uslove zakupa. WeShare nudi jednomesečno zakupljivanje prostora koje u sebe uključuje sve pogodnosti, poput korišćenja kuhinje, optički internet, moderan i visokokvalitetan Steelcase nameštaj, usluge štampanja, 24/7 dostupnost kancelarijama, recepcija. Feksibilni uslovi rente omogućuju da sami prilagodite ritam iznajmljivanja u skladu sa potrebama vašeg poslovanja i uskladite ih sa biznis i strateškim planom.
2. Pristupačna cena i ušteda vremena
U cenu mesečnog zakupa privatne kancelarije ulaze svi računi poput: struje, infostana, čišćenja, održavanja, popravki, tehničkih popravki, pristup najmodernijom tehnici, nameštaju i drugim pogodnostima i uslugama koje vam WeShare poslovni i coworking prostor nudi. Bez skrivenih i neočekivanih troškova, koje ne možete isplanirati, mi garantujemo transparentnost i fiksne troškove koji će vam osigurati da raspoređujete budžetom i finansijskim obavezama sa sigurnošću i preciznošću. Takođe, svi prostori su funkcionalni, što znači da možete odmah početi sa radom i korišćenjem kancelarije bez čekanja na adaptaciju. Vreme je novac, zajedno ga štedimo i ulažemo u razvoj!

3. Dostupnost svim uslugama koje olakšavaju vođenje poslovanja
U okviru naših prostora nalazi se sve što vam treba kako biste ostvarili maksimalne rezultate tokom radnog dana. Konferencijske sale, sale za sastanke, telefonske govornice, kuhinja, terasa, prostor za odmor i open, coworking prostor. Rad u zajedničkom prostoru u kom posluju i druge kompanije otvara mogućnost da stupite u kontakt sa stručnjacima iz različitih sfera i industrija koji vam mogu biti od krucijalnog značaja za dalji razvoj i unapređenje. Saveti, konsultacije, razmene ideja i netoworking su bonusi koji dolaze uz naše privatne kancelarije i stoje vam na raspolaganju uvek!

4. Otvranje novih mogućnosti
WeShare poslovni prostori otvoreni su za sve! U našim kancelarijama i coworking prostorima možete upoznati eksperte različitih profila. Na ovaj način otvarate vrata inovativnim idejama, novim perspektivama i rešenjima koje vam mogu obezbediti uspešnost poslovanja. Bićete okruženi radnom atmosferom, inspiracijom i podržani da ostvarite sve ciljeve koje ste postavili.

KOME SU PRIVATNE KANCELARIJE OD KORISTI?

KOME SU PRIVATNE KANCELARIJE OD KORISTI?

1. Start Up-ovi i preduzetnici: Felikisiblni uslovi najma poslovnog prostora i kancelarija omogućuju vam da planirate trošak, upoznajete nove osobe koji mogu postati partneri ili podržati vaše poslovanje dok istovremeno imate privatnost i zaseban prostor za rad.
2. Poslovanja koja se šire na nova tržišta: Ako vaše poslovanje osvaja tržište Srbije i regiona, WeShare poslovni prostor je pravi izbor za vas. Tu smo da vam pružimo podršku da upoznate biznis svet Srbije i da se pozicionirate na tržištu.
3. Poslovanja u porastu: Vaš tim se širi? To je razlog više da mu pružite prostor za rad u kom će biti motivisani da ostvaruju ciljeve. Privatne kancelarije prilagođene su za timove i individualni rad.
4. Pojektne timove: Rad na projektu zahteva da često svi učenisi budu zajedno kako bi se svaki segment projekta pravilo isplanirao i sproveo u delo. U skladu sa činjenicom da nudimo mogućnost kratkoročnih ugovora, privatne kancelarije možete koristiti onoliko koliko vam je potrebno. Tačnije, koliko projekat od vas zahteva.

Posebno je bitno da znate da se u svim našim prostorima u potpunosti poštuju mere prevencije od Covid-19 virusa. Privatne kancelarije su fizički razdvojene tako da vi i/ili vaš tim budete sigurni.

Tu smo da zajedno unapređujemo poslovni svet kroz međusobnu podršku!
Ako želiš da zakažeš posetu prostoru, to možeš uraditi ovde.

About the author

Leave a Comment

Get in touch

We're here to help and answer any questions you might have. Let's work together to create game-changing experiences.

Our Location

Resavska 31
Belgrade

Call us on

+381 64 111 7935
+381 11 7359 127

Send your message

office@weshare.rs

en_USEnglish
sr_RSSerbian en_USEnglish