7 saveta kako najbolje iskoristiti rad u coworking prostoru

7 saveta kako najbolje iskoristiti rad u coworking prostoru

Već smo pisali o benefitima i razlozima koji coworking prostore čine atraktivnim i povoljnim za rad. U ovom blogu obradićemo temu koja se tiče načina na koji možeš da iskoristiš rad iz coworking prostora za lični napredak i usavršavanje. Da, i to je moguće! A nama je cilj da ti predočimo sve mogućnosti.
Bilo da si preduzetnik i razvijaš poslovanje, radiš za komapniju, frilenser si ili konsultant rad u zajedničkom poslovnom prostoru može ti pružiti niz pogodnosti. Pored toga što sebi obezbeđuješ profesionalno okruženje i mesto za rad, coworking prostor ti nudi zajednicu, mogućnost za povezivanje sa drugim profesionalcima iz različitih branši, događaje koji služe za upoznavanje i povezivanje kao i mogućnost da stekneš nove klijente. Na tebi je da ovaj potencijal iskoristiš, a koji su ti načini dostupni pročitaj dalje u tekstu.

Prisustvovanje networking događajima

Networking je popularno ime za upoznavanje, povezivanje i stvaranje osnova za potencijalnu saradnju sa tručnjacima i profesionalcima iz različitih grana industrije. Coworking prostori često organizuju različite tipove ovakcvih i sličnih događaja tokom godine, a sve u cilju poboljšanja uslova i iskustva članova i korisnika coworking zajednice. Ovi tipovi događaja od posebnog su značaja jer otvaraju vrata ka zbližavanju sa kolegama sa kojima radite u istom prostoru, kao i za ostvarivanje novih kontakata. Networking događaji mogu biti raličitog tipa, što je dodatna vrednost jer možeš naučiti nešto novo, steći nove veštine ili doživeti nova iskustva. Pored tipičnih događaja kao što su predavanja, obuke i seminari, coworking prostori organizuju i neformalne događaje poput časova joge ili degustaciju hrane.

Produktivnost

Rad iz coworking prostora ne razlikuje se mnogo od rada iz klasičnog tipa kancelarije. Da bi izbegao da ti različite stvari I događaji odvlače pažnju I smanjuju produktivnost neophodno je da napraviš listu zadataka koje treba obaviti, da sebi obezbediš muziku koju voliš I slušalice kako bi se koncetrisao na rad. Naravno, ograniči upotrebu telefona I društvenih mreža. Pauza je vreme kada možeš sve da prelistaš.

Obezbedi kvalitetnu opremu

Rad u coworking prostoru obezbediće ti osnovne stvari, kao što su: nameštaj (sto, stolica…), brz optički internet, kuhinja, kupatilo, mesto za odmor i pauzu. Međutim, na tebi da sebi obezbediš ostalu adekvatnu opremu za rad: laptop koji odgovara tvojim potrebama, punjač za telefon i ostalu tehniku koja tvoj radni dan čini produktivnijim, lepšim i udobnijim. Ti najbolje znaš šta je tebi potrebno!

Koristi sale za konferencije

Svi znamo koliko su bitni sastanci sa klijentim. Upravo u tome leži značaj ponude zajedničkih poslovnih prostora. Verujemo da ćeš rađe klijenta da odvedeš u salu za konferencije, koja je opremljena da podrži sve potrebe jednog sastanka i/ili prezentacije, nego da sastanak održiš u kafiću. WeShare poslovni prostori na prvom mestu razumeju značaj tvog rada i truda koji ulažeš da izgradiš profesionalni imidž i uspeh. Pored toga, razumemo potrebu za privatnošću kada dođe do sastanka, zato nudimo niz različitih pogodnosti, kao što su: sale za sastanke, sale za konferencije i phone booths za sve online i/ili telefonske sastanke koje je neophodno da održiš.

Pauza

Da, lepo si pročitao. Napravi pauzu, pomeri se od stola, prošetaj, pričaj sa ostalim korisnicima prostora. Već smo pisali o značaju pauze za produktivnost ali hajde da se podsetimo! Prošetaj, popij kafu, odmori. Iskoristi te trenutke da se bolje upoznaš sa drugim ljudima koji su tu i da od njih čuješ nešto novo I dobiješ novu perspektivu koja će ti sigurno pomoći da unaprediš način na koji misliš, radiš i donosiš odluke.

Uspostavi rutinu

Korisnici coworking prostora često imaju tu mogućnost da imaju fleksibilnost prilikom organizovanja svog vremena i radnog dana, kao id a ga prilagode svom životnom ritmu. Ta fleksibilnost je super, međutim može izazvati stress, prebukiranost i opterećenst. Zato je neophodno uspostaviti dnevnu rutinu koja će pomoći da se smanji nivo stresa i takođe će uticati na povećanje produktivnosti, što direktno rezultuje boljim rezultatima. Da se razumem, rutina ne mora da bude ustajanje rano, rad od 9h do 17h, naprotiv. Rutina je izgradnja navika koje su prilagođene tvom životu, potrebama i poslovnom rasporedu. Sve je na tome kako ti želiš sebe da organizuješ i motivišeš.

Poštovanje

Kao korisnik jednog coworking prostora postaješ i član zajednice. Bićeš okružen drugim profesionalcima koji su tu sa istim razlogom kao i ti – da rade i razvijaju se. To znači da određen nivo poštovanja treba da postoji. Poštovanje prema tuđem vremenu, privatnosti i radu. Upravo zato treba da se poštuju određene norme: održavaj higijenu prostora na kom radiš, ne pričaj mnogo glasno, razgovaraj telefonom napolju ili u phone booth-u (prostoru namenjenom za to).

Zajednički poslovni prostori nude niz benefita i ako se koriste na pravi način, mogu doprineti poslovnom i privatnom razlogu mnogo više nego što možemo da opišemo.

Ako si profesionalac koji traži mesto za rad i razvoj, pogledaj šta sve nudimo u okviru naših coworking prostora.

Za više informacija, možeš nas kontaktirati ovde.

About the author

Leave a Comment

Get in touch

We're here to help and answer any questions you might have. Let's work together to create game-changing experiences.

Our Location

Resavska 31
Belgrade

Call us on

+381 64 111 7935
+381 11 7359 127

Send your message

office@weshare.rs

en_USEnglish
sr_RSSerbian en_USEnglish