5 razloga zašto ti treba virtuelna kancelarija

5 razloga zašto ti treba virtuelna kancelarija

Upravljanje poslovanjem može biti znatno lakše ako koristite usluge virtuelne kancelarije. Virtuelna kancelarija posebno je interesatna za start up i mala preduzeća. Na primer, ova usluga pomaže malim i start up preduzećima oko registrovanja adrese. Tehnološki razvoj i uticaj na oblike poslovanja doveo je do novih mogućnosti i benefita od kojih poslovanja višestruko napreduju.
Prema iskustvima korisnika, 5 najčešćih razloga zašto se odlučuju za virtuelnu kacnelariju su:

  1. Izbegavanje registracije poslavanja na kućnoj adresi

Većina malih preduzeća registruje poslovanje na kućnoj adresi. U početku, ova odluka omogućuje da se uštedi kapital i novac preusmeri na druge, tekuće potrebe poslovanja. Druga strana ovog modela, nešto neprijatnija, je da direktno dajete kućnu adresu svojim klijentima i saradnicima. Virtuelna kancelarija nudi opciju da se registrujete na adresi koja nije privatna i na taj način privatne podatke zaštite od javnosti, a u isto vreme ostavite vrlo poslovan utisak. Zapitajte se, da li zaista želite da vam se klijent jedan dan pojavi na vratima i to nenajavljen? Ili da vaša kućna adresa bude dostupna svima na website-u? Uvek postoji rešenje, a u ovom slučaju to je virtuelna kancelarija.

  1. Viruelna kancelarija je uvek otvorena

Radno vreme… Jedna od gorućih tema svih preduzetnika. Preduzetnici, i sami znate da je vaše radno vreme vrlo klizno i često prevazilazi stadardnih osam sati rada. Tadicionalne kancelarije imaju često fiksno radno vreme. Benefit i dobra strana virtuelne kancelarije je što je uvek otvorena. U praksi to znači sledeće: u našem coworking prostoru, koji radi 24/7, uvek će neko biti tu da primi poziv, bitnu pošiljku ili dokument od značaja. WeShare će vas rado obavestiti o tome da smo preuzeli sve što je vama bitno i postarati se da vam stigne na adresu koja vam odgovara, kada god da vam odgovara. Više ne morate da brinete da li ćete sve stići sami, da li će neko biti kod kuće da preuzme dokumentaciju, pošto ili pošiljku – mi vodimo računa o svim tehničkim stvarima te priroda za vas. Na vama je da se posvetite vođenju poslovanja, izgradnji odnosa poverenja sa klijentima potpuno rasterećeno. Tu smo da radimo sa vama u vašem najboljem interesu.

  1. Prestiž

Kada dođe do poslovanja, sve je bitno. Adresa na kojoj je vaše preduzeće registrovano može odavati utisak prestiža, uspeha, stabilnosti i poslovnosti. Upravo zato je virtuelna kancelarija pravi izbor. WeShare poslovni prostor nudi mogućnost registracije poslovanja na tri prestižne biznis lokacije u gradu:
Mihajla Pupina 115, Novi Beograd;
Resavska 31, Vračar;
Žorža Klemensoa 19, Dorćol.
Sve tri adrese nalaze se u okviru renomiranih biznis centara, tako da će se vaša firma naći uz imena svetskih kompanija. Klijenti kada vide mesto gde ste registrovani stećiće utisak poslovnosti i poverenja. Da, moguće je da delite adresu sa velikim kompanijama. Da, treba da iskoristite tu opciju.
Pored usluga virtuelne kancelarije, WeShare poslovni prostor nudi opciju privatnih kancelarija i radnih jedinica, za slučaj da želite fizički radni prostor koji će vam omogućiti razdvajanje životnog i poslovnog prostora.

  1. Poverenje klijenata

Kredibilitet preduzeća je jedan od osnovnih stubova održivog i prosperitetnog poslovanja. Klijenti i poslovni partneri žele će da znaju da ste registrovani i žele će da vide vašu adresu na sajtu. To je jedan od načina na koji poslovanje ostvaruje legitimitet. Korišćenje virtuelne adrese daje vam mogućnost da na svim zvaničnim dokumentima, poput website-a, email potpisa i zvaničnih papira prikažete pravu adresu. Prvi utisak je uvek važan, postarajte se da vaše poslovanje uvek ostvari kvalitetan i upečatljiv utisak na korisnike i partnere.

  1. Jedna, fiksna adresa

Jedna adresa poslovanja koju ćete svuda koristiti omogućiće vam da uštedite novac, a budete fleksibilni u radu. U današnje vreme, većina poslovanja postaju mobilna i često je neophodno da putujete i pomerate se. Ako je to i vaš slučaj, virtuelna adresa je pravi izbor. Bilo da se selite, menjate adresu stanovanja ili odlazite u inostranstvo na neko vreme sada možete sebi da uštedite vreme, novac i energiju jer će vaša poslovna adresa uvek biti ista, bez potrebe za promenom. Takođe, stalna adresa pomaže kod izgradnje brend identiteta.

U slučaju da vam treba bilo koja dodatna informacija ili želite da saznate šta više o benefitima virtuelne kancelarije slobodno nas kontaktirajte, tu smo da sa zadovoljstvom odgovorimo na sve vaše potrebe i pitanja. Bilo da započinjete poslovanje ili tražite novu adresu za regitrovanje poslovanja, kao i pomoć oko pošte i poziva, WeShare je tu da vas u tome podrži i ponudi kvalitetna rešenja.
Čekamo vas, zajedno možemo sve!

About the author

Leave a Comment

Get in touch

We're here to help and answer any questions you might have. Let's work together to create game-changing experiences.

Our Location

Resavska 31
Belgrade

Call us on

+381 64 111 7935
+381 11 7359 127

Send your message

office@weshare.rs

en_USEnglish
sr_RSSerbian en_USEnglish