Često dobijamo pitanja od klijenata „Kako da znam kolika mi kancelarija treba?“ i vrlo rado odgovaramo na sva ta pitanja.

We Share poslovni prostori su tu da vam pomognu da dobijete odgovor na ovo pitanje i da vam omoguće da dođete do optimalnog rešenja koje će omogućiti da vi i vaš tim radite u punom kapacitetu.

 Od čega sve zavisi koliko vam prostora treba za rad?

 

Postoji više različitih faktora koji utiču na to koliki vam radni prostor treba, kakav nameštaj treba da se nađe u njemu i kakva struktura kancelarije će najviše odgovarati vašem poslovanju.

Jedan od prvih faktora je čime se bavite, odnosno industrija kojoj vaše poslovanje pripada. Recimo, ako se radi o call centru – potreban vam je prostor sa više manjih stolova, kvalitetna zvučna izolacija kako biste izbegli buku koja će ometati razogovore i dovoljno prostran prostor u koji vaš tim može da stane. Sa druge strane, ako govorimo o arhitektonskom birou – potreban vam prostor sa velikim stolovima gde ćete moće neometano da radite na nacrtima i planovima, puno prirodnog svetla zbog crtanja i prostor gde ćete moći da odložite radove i pribor za crtanje.

Takođe, broj članova tima je jedan od faktora koji će svakako uticati na to koliki vam prostor treba. Jasno je da za tim od 10 osoba treba više mesta nego za tim od četvoro.

Šta je primerenije za vas – radno mesto ili kancelarija?

Klijenti, bilo da govorimo o preduzetnicima ili kompanijama, često biraju opremljene kancelarije na osnovu broj radnih mesta (članova tima). Neki se ipak okrenu veličini samog prostora – odnosno biraju prostor za rad na osnovu koliko kvadratnih metara ima.

Mi u We Share-u nudimo dve opcije koje vam mogu biti korisne, a izbor zavisi samo od vas i vaših potreba. Naime, mi nudimo radno mesto u okviru zajedničke kancelarije. Šta to znači? To znači da imate privatnu kancelariju, koja je adaptirana za do šest osoba, i u okvru nje imate svoj radni prostor (sto i stolicu). Na ovaj način obezbeđujete sebi visokokvalitetne uslove za rad po vrlo pristupačnim cenama. Ova opcija pogodna je za preduzetnike, frilensere i sve timove do 4 člana.

Druga opcija je iznajmljivanje cele kancelarije. Ono što treba da znate je, da za razliku od većine drugih poslovnih prostora, u We Share-u cenu kancelarije baziramo na veličini prostora koji zauzima, ne na broju članova tima. Ovo je posebno interesantno svima koji planiraju da šire ili smanjuju tim. Zašto? Zato što vam nudimo mogućnost i fleksibilnost da postojeći prostor prilagodite potrebama poslovanja i izmenama koje slede. Opremljene kancelarije pogodne su za veće timove od 6 i više članova.

We Share kancelarijski prostori
We Share kancelarijski prostori

„Koliki prostor je meni potreban?“

Kao što smo već istakli, veličina kancelarije ili poslovnog prostora zavisi i varira u odnosu na više faktora. Međutim, postoje osnovne smernice koje vam mogu pomoći da okvrino odrediti koliki prostor će vama najviše odgovarati.

Pogledajte u narednim redovima koliko će okvirno poslovnog prostora trebati vašem timu:

Kancelarija za jednu osobu: optimalno između 5.6 kvadratnih metara do 14 kvadratnih metara;

Kancelarija za za dve osobe: optimalno između 9.3 metara kvadratnih do 18.6 metara kvadratnih;

Kancelarija za četiri osobe: optimalno između 16.6 metara kvadratnih do 37.2 metara kvadratnih.

Za kvalitetan rad i dovoljno mesta za dnevne aktivnosti, fokus i mir prosečnom poslovanju treba između 50 do 100 metara kvadratnih po osobi. Nažalost, radi postizanja konkurentnosti i maksimizacije profita, većina coworking prostora se odlučuje da radna mesta za pojednica stavi na maksimum 3.25 metra kvadratna.

Jasno je da je to manje od onoga što se smatra optimalnim.

Zašto je ovo problematično?
Na prvom mestu, članovi tima se mogu osećati „zarobljeno“. Nedovoljno prostora stvara utisak da je „svako svakom za vratom“ i ugrožava lični prostor, što dovodi do nezadovoljstva zaposlenih. Pored toga, kretanje između stolova, pomeranje i bilo kakva vrsta mobilnosti je smanjena usled nedostatka prostora.

Još jedna bitna stvar prilikom izbora poslovnog prostora je da imate u vidu da ako izaberete zajednički radni prostor (opremljene kancelarije) ne morate da mislite o prostoru za kuhinju, toaletima, recepciji, prostoru za opuštanje. We Share prostor obezbeđuje sve to – zajedničke prostorije koristite sa drugim poslovanjima, tako da jedino o čemu treba misliti je kolika vam kancelarija treba za tim i sredstva za rad.

Na slici ispod možete da vidite kako izgleda raspored i organizacija jednog od We Share poslovnih prostora.

U ponudi imamo tri prostora na tri top lokacije u gradu, a svaki je različito optimizovan u skladu sa potrebama klijenata. Pored toga, imajte u vidu da su svi prostori fleksibilni – što znači da je moguće prilagoditi ih vašim potrebama čak i ako trenutno to nije slučaj.

resavska prostor virtual tour

O čemu treba razmišljati kada se određuje veličina kancelarije?

Svaki biznis je donekle specifičan i teško je dati jedan odgovor na ovo pitanje, upravo zbog toga. Međutim, postoji niz pitanja koje možete sebi postaviti kada krenete da računate koje veličine treba da bude vaš sledeći radni prostor.

  • Koliko stolova treba da obezbedim?
  • Koje veličine stolovi treba da budu?
  • Da li neko iz tima može da dli sto?
  • Da li mi treba prostor za skladištenje?
  • Da li želim da mi kancelarija bude prostrana?
  • Da li mi je potrebna privatna kancelarija u okviru postojeće?

„Da li ja treba da opremam kancelarije?“

Ako se odlučite da iznajmite kancelariju u okviru We Share poslovnih prostora odgovor je ne. Naše kancelarije su već potpuno opremljene visokokvalitetnim, kancelarijskim nameštajem Steelcase. Mi smo tu da vam obezbedimo sto, stolice i ormariće. Vaše je samo da se uselite i možete odmah početi sa radom.

We Share poslovni prostori vam nude fleksibilnost, slobodu i prilagođavaju se potrebama vašeg poslovanja. Na sve to, u toku je posebna ponuda koja vam, na sve ponuđeno, dodatno štedi novac! Više možete saznati ovde.

Za dodatne informacije i pitanja, kontaktirajte nas.

„Da li ja treba da opremam kancelarije?“