Svi znamo šta je coworking i čemu služe coworking prostori. Svima nam je jasno da je to alternativa ponuđena preduzetnicima i freelancerima, nasuprot standardnih kancelarija. Međutim, coworking prostori počeli su da se razvijaju i da na tržište donose nove opcije kao što su poslovni prostori koji nude opremljene kancelarije.

Umesto otvorenog, zajedničkog prostora u kom svako dobija radnu jedinicu (sto, stolicu – mesto za rad) coworking prostori počinju da se okreću novom vidu organizovanja prostora za rad – opremljene kancelarije. Ostvaruje se balans između onoga što čini coworking efikasnim i onoga što klasičnu kancelariju čini najboljim izborom – niže cene zakupa, mogućnost kratkotrajnijeg najma, saradnja sa profesionalcima iz različitih branši dok sa druge strane imate privatnost i mir koji nudi zaseban prostor, mogućnost rada u timu bez ometanja, sloboda da se prostor organizuje kako vama najviše odgovara.

Šta su opremljene kancelarije?

Opremljene kancelarije nude poslovanjima slobodu i fleksibilnost koji im omogućuju da opstanu i razvijaju se u vremenima koja su nepredvidiva i nesigurna, kao što je ovo u kojem živimo i radimo.

Kancelarije su imale svoj razvojni put i menjale su oblik od trenutka kada su nastale 1726. godine do danas. Prva kancelarija otvorena je u periodu razvoja i jačanja Britanskog kraljevstva kako bi bila mesto gde će se skladištiti velike količine dokumentacije Kraljevske mornarice.

Od tada do danas, kancelarijski prostori prošli su kroz niz promena i transformacija, kao što su: kancelarije otvorenog tipa koje su bile dominantne tridesetih godina XX veka, pa sve do “kockastih” kancelarija koje su bile popularne tokom osamdesetih godina XX veka.

Sa razvojem tehnologije, razvijala se i potreba za novim tipom radnih mesta, mobilnošću radnika, tako se pojavljuju i opremljene kancelarije koje nude nova rešenja za potrebe biznisa XXI veka. Opremljene kancelarije nude poslovanjima sve što im je potrebno kako bi nesmetano rasla – prostor za rad i usluge poput: konferencijskih sala, sala za sastanke, brzog interneta i dostupnost eksperata iz različitih branši.

Ovaj tip kancelarija najčešće se nalazi u okviru biznis centara (kao što je slučaj sa svim We Share prostorima). Poslovni prostori koji nude opremljene kancelarije dolazi u različitim formama i ponudama, a u svoju ponudu uključuju mesto za odmor (lounge), kuhinju, terasu, sale za konferencije, sale za sastanke i recepciju.

Zašto su opremljene kancelarije najbolje rešenje za vaše poslovanje?

„Šta ima tu za mene?“ – sve. Nastavite da čitate i sami ćete shvatiti da opremljene kancelarije zaslužuju da budu prve na listi kada tražite/birate poslovni prostor za vas i vaš tim. To će vam svakako potvrditi i naši klijenti, zato zakažite sastanak i uverite se sami.

Hajde da vidimo šta sve ulazi u ponudu kada iznajmljujete opremljenu kancelariju:

1. Fleksibilni ugovori naspram dugoročnih najmova
Naspram tradicionalnih poslovnih prostora koji zahtevaju da se potpisuje ugovor na duži vremenski period, najčešće tri i više godina, opremljene kancelarije nude fleksibilnija rešenja (u We Share prostorima sami birate dužinu trajanja ugovora). Ugovori se brzlo sklapaju, jer vam je potrebno manje papirologije, a isto tako imate mogućnost da ih prekinete ako se za tim javi potreba.

2. Sve što je potrebno da poslujete rasterećeno nalazi se na jednom mestu
Opremljene kancelarije u okviru zajedničkog poslovnog prostora nude mnogo više od samo mesta za rad.
Kao što samo ime kaže, kancelarije su već u potpunosti opremljene sa nameštajem, obezbeđen je internet i svi uslovi za rad što vam omogućuje da useljenje prođe brzo, efikasno i bez stresa. Vaš tim može odmah da počne sa radom po useljenju. Pored toga, održavanje prostora i plaćanje računa prostora prepuštate nama.

3. Štede vaš novac
Opremljene kancelarije sjajno su rešenje za sve one kojima je potrebno da brzo promene prostor, kao i za one koji žele da uštede vreme na opremanje, biranje i sređivanje prostora. Ovaj tip radnog prostora omogućuje vam da ostanete fokusirani na posao i razvoj.

Premda postoji uverenje da su opremljene kancelarije skuplje od klasičnih poslovnih prostora, realnost je zapravo drugačija.

Kada pogledate koliko novca, vremena i energije odlazi na pronalazak, pregovaranje, plaćanje taksi, plaćanje poreza, advokata, agencija kako biste zakupili tradicionalni prostor, pa onda na opremanje, održavanje, popravke, dorade – shvatate da je mnogo jeftinije iznajmiti opremljenu kancelariju. U We Share poslovnim prostorima vi zapravo plaćate prostor koji koristite, korišćenje zajedničkih prostorija, sala za sastanke, konferencijskih sala i privatnih prostorija za online sastanke i razgovore je uključeno u cenu.

Takođe, mesečni troškovi za račune su usključeni u cenu. I mi vodimo računa o njima, ne stoje vam „nad glavom“. Vi ste tu da radite u miru.

Za koga su opremljene kancelarije?

Veruje se da su opremeljene kancelarije pogodne za sartap kompanije, frilensere, male i srednje preduzetnike. Da li je to zaista tako? Ne.

U osnovi, opremljene kancelarije u okviru poslovnih prostora jesu najpovoljnija varijanta za startap kompanije, mala i srednje preduzeća. Međutim, velike korporacije sve više se okreću iznajmljivanju opremljenih kancelarija za svoje timove jer profitiraju od fleksibilnih uslova koje iste nude.

Ovo je posebno slučaj sa kompanijama koje se bave outsourcing-om ili otvaraju svoja predstavništva/kancelarije van matične zemlje. Brzina kojom tim može da počne da radi i daje rezultate ono je što motiviše kompanije da se okrenu ovom vidu poslovnih prostora.

Zašto su We Share kancelarije najbolji izbor?

Naši poslovni prostori nalaze se na tri ekskluzivne lokacije u gradu:
Bulevar Mihajla Pupina 115, Novi Beograd,
Resavska 31, Vračar,
Žorža Klemensoa 19, Dorćol.
Svi prostori opremljeni su vrhunskim kancelarijskim Steelcase nameštajem, organizovani tako da imaju izobilje prirodnog svetla, nude usluge recepcije i tu vam je uvek office manager koji je zadužen da vodi računa o vama i vašim potrebama.
Cene su prilagođene tržištu jer nam je bitno da vam prostori budu dostupni.

Tu smo da vas podržimo, rastemo zajedno i da vam omogućimo najbolje uslove za rad.

Za sve informacije i pitanja, stojimo vam na raspolaganju.